Гісторыя ААТ "Грузавы аўтамабільны парк №4"

Перейти к контенту

Главное меню:

О компании
ГІСТОРЫЯ НАЗВЫ АРГАНІЗАЦЫІ
- 17 студзеня 1945 года-Дзяржаўнай штатнай камісіяй пры Саўнаркаме СССР у г.Баранавічы зацверджана Баранавіцкая Аўтатранспартная кантора (АТК) МКАТ БССР, парк якой налічваў адзінкі трафейных нямецкіх і амерыканскіх аўтамабіляў, а таксама савецкай вытворчасці аўтамабілі ЗІС-5, ГАЗ-АА і інш. У склад аўтапарка ўваходзіць таксама матацыклетны і гужавы транспарт і аўтобусы для перавозкі пасажыраў. Месцазнаходжанне-вул. шасейная, 91 (цяпер Брэсцкая);
- у 1955 годзе-АТК была падзелена на АТК-пасажырскую і АТК - 2-грузавую;
-14 мая 1958 года выканкамам Баранавіцкага гарадскога Савета дэпутатаў працоўных і бюро гаркама КПБ, сваёй пастановай № 300/121 зацвердзілі арганізацыю аўтатранспартнай канторы № 3 (АТК - 3)-грузавую агульнага карыстання на тэрыторыі, раней займаемай АТК-2 па вул.шасейная, 91.  У склад АТК-3 перадалі свой транспарт 33 арганізацыі горада, агульнай колькасцю 121 аўтамабіль.
- Красавік 1960 года загадам № 32 па Галоўным упраўленні аўтамабільнага транспарту пры Савеце Міністраў БССР Баранавіцкая АТК -2 была перайменавана ў аўтабазу № 4 Брэсцкага абласнога аўтатранспартнага трэста, а Баранавіцкая АТК-3 перайменавана ў аўтабазу № 5 Брэсцкага аўтатранспартнага трэста. Аўтабазу № 4 папоўнілі за кошт перадачы часткі аўтамабіляў з Баранавіцкай АТК № 3, А аўтабазу № 5 папоўнілі за кошт Баранавіцкага гартарга і хлебакамбіната. Месцазнаходжаннем аўтабазы № 4 стала вул.Тэльмана, 100.
-1960-62 гг.паступова ў аўтабазу № 4 былі ўведзеныя АТК трэста № 8 (аўтабаза № 3), АТК-5 МС БССР, аўтабаза № 5, Брэсцкая УТЭК і іншыя.
- 26 жніўня 1963 года аўтабаза № 4 была перайменавана ў аўтакалону 2419 (загад № 108 ад 26.08.1963);
-10 красавіка 1973 года аўтакалона 2419 перайменавана ў аўтакамбінат № 4 (загад № 94-да ад 06.04.1973 облавтотреста); такім чынам, за перыяд свайго існавання з 17 студзеня 1945 года маламагутная, з некалькімі дзесяткамі адзінак трафейных і састарэлых айчынных а/м АТК, ператварылася ў адно з найбуйнейшых аўтатранспартных прадпрыемстваў рэспублікі, якое ажыццяўляе Грузавыя перавозкі 11 міністэрствамі і 125 дагаворным кліентам аўтамабілямі найноўшых айчынных марак.
- 01 чэрвеня 1987 года (загад па «Брэсталблаўтатранс» № 290 ад 08.06.1987) аўтакамбінат № 4 перайменаваны ў грузавы аўтамабільны парк № 4. Структуру ГАП - 4 складаюць 6 аўтаатрадаў, АРМ, трансагенцтва, транспартна-экспедыцыйны аддзел.
- 31 снежня 1996 года ў выніку прыватызацыі ГАП-4 ператвораны ў адкрытае акцыянернае таварыства «Грузавы аўтамабільны парк № 4».
МІНУЛАЕ

На жаль, першых кіраўнікоў аўтапарка сёння няма ў жывых, гэта Людзі - на чые плечы ляглі нягоды пасляваенных гадоў, але, не зважаючы на цяжкасці, прадпрыемства працавала з поўнай аддачай сіл на аднаўленне краіны.
У розны перыяд калектывам кіравалі: Красько Н.Г. (да 1968 г.), Кірын У. Ф. (з 1968 па 1973 г.), Хамякоў С. А. (з 1973 па 1979 гг.).
З 1979 года па 2007 год прадпрыемства працавала пад кіраўніцтвам Сакалоўскага Івана Рыгоравіча. На гэты час выпала нямала падзей знамянальных не толькі для прадпрыемства, але і для ўсёй краіны. Гэта:
- удзел у ліквідацыі склада боепрыпасаў, які захаваўся з часоў ВАВ ў 1979 годзе. Сярод кіроўцаў, якія, рызыкуючы жыццём, вывозілі для знішчэння-Новік Ф. ф., які дагэтуль працуе ў ААТ;
- удзел транспарту і вадзіцельскага складу ў будаўніцтве дарог для Алімпіяды 1980 года;
- удзел рухомага складу і вадзіцельскага складу ў перавозцы збожжа на цалінных землях Казахстана да 1985 года;
- удзел у ліквідацыі наступстваў аварыі на Чарнобыльскай АЭС у 1986 годзе;
і шмат іншае...
Час распаду СССР негатыўна адбілася на прадпрыемстве, тады яшчэ ГАП-4, дзе 1467 чалавек забяспечвалі працу 778 аўтамабілям.
За гады перабудовы рэзка скарацілася колькасць аўтамабіляў, у прадпрыемства не было магчымасці набываць новы рухомы састаў, зменшылася колькасць працуючых. У складаных умовах канкурэнцыі з прыватным рамізнікам ўпалі даходы ад асноўнага віду перавозак грузаў, прадпрыемства павольна згасала.
Па стане на 1.01.2008 на прадпрыемстве засталося каля ста аўтамабіляў, з якіх 70% эксплуатаваліся больш за 10 гадоў і з'яўляліся цалкам самортизироваными.
СУЧАСНАЕ
Пераломным стаў 2008 год.
Новы кіраўнік, а ім са студзеня 2008 года стаў Амелін Сяргей Міхайлавіч, па-новаму зірнуў на праблемы калектыву. Бо менавіта тут ён рабіў свае першыя крокі ў галіне, менавіта тут спасцігалі асновы прафесійнага стаўлення да справы. Адным з першых настаўнікаў, які навучыў Амеліна с.м. не толькі прафесійна звяртацца з тэхнікай, але і пісьменна разбірацца ў чалавечых адносінах быў Бародзіч Н.З., найстарэйшы работнік ААТ, які і сёння перадае свой вопыт маладому пакаленню.
Амелін С.М. ведаў, што, толькі разумеючы і ўнікаючы ў сутнасць праблемы вытворчасці, праблемы кожнага чалавека, узятага ў асобнасці, паважаючы яго працу, з'яднаўшыся можна дамагчыся выканання пастаўленых задач.
У 2013 годзе ААТ ГАП-4 набыло першым у Рэспубліцы Беларусь седлавы цягач DAF стандарту EURO-6.
Дырэктар прымусіў кожнага работніка, пачынаючы з кіраўніка структурнага падраздзялення, начальніка аддзела да простага працоўнага зірнуць на сваю працу па-іншаму. Прымусіў паверыць у сябе, свае магчымасці і сілы. Толькі ў цесным узаемным кантакце можна дамагчыся поспеху. І вынікі не прымусілі сябе чакаць!
Назад к содержимому | Назад к главному меню